Skip to content
Ağustos 27, 2007 / hakansezer

Sevgi dolu bir göz

Rengi aslında yeşil değil,
Senin için ağlamaktan yosun tuttu,
İşte bu yüzden yosun gözlü oldum.

Benim göz rengim mavi değil,
Denizin derinliklerinde ve renginde,
Ararken seni deniz gözlü oldum,

Aslinda gözlerim
biraz kahverengi biraz ela,
Yer yüzünde seni ararken,
Duman gözlü oldum hüzünle bakan,
Bir göz buldum duman duman,

Seni yüreğimde ararken kara gözlü oldum,
Gözlerim karardı çünkü seni bulmaya kararlıydı,
Aslında sevgi dolu bir göze sahip oldum.
Seni severken sevgiyle bakan….

Bir Cevap Yazın

