Skip to content
Ağustos 28, 2007 / hakansezer

HEP – HİÇ

Hiç yaşamadım böyle bir duyguyu
Hep bekledim oysa….
Tam varlığına inancımı yitirdiğim anda..
Sen geldin…
Şimdi beni bekler misin diye soruyorsun
Ben seni yıllarca bekledim
Hiç gelmeyeceğini düşünerek
Hep bekledim…
Artık geldin…
Artık benimlesin…benimsin…
Seni beklemek mi…
Sen sanki hep benim yanımdaymışsın gibi yaşayıp
Her saniye artan bir aşkla sevip
Her saniye yollara bakarak özleyip
Ömrümün son nefesine kadar beklerim seni….

Hiç kırılmadım sana
Hiç incinmedi gönlüm gönlüne
Hep gülümsedi hem yüzüm hem de gönlüm seninle
Oysa ben gülümsemeyi..mutluluğu unutmuştum
Hiç ama hiç mutlu olmamıştım bu kadar
Tam mutluluktan vazgeçmişken
Sen geldin….
Beni hep sever misin diye soruyorsun
Ben seni sadece bir hayalken bile
Hep sevdim…
Şimdi benimsin..benimlesin….
Seni sevmek mi…
Seni kalbimin son çarpmasına kadar
Son nefesime kadar severim….

Bir şair “ben sende tüm aşkları temize çektim” demiş
benim senden önce hiç aşkım olmadı
sende temize çekilecek…
seninle temizlenecek
bir yüreğim…bir sevdam olmadı…
olsa olsa bir avuç gözyaşı…
bir kaç hayalkırıklığı
hiç “seviyorum” diyemedim ben senden önce
hep sevebileceğimi umut ederek
hiç sevemeden…
senden önce sana taşınacak
seninle yıkanıp temizlenecek
bir sevdam olmadı benim….

hiç böyle özlemedim ben
yokluğu yokluğum olacak birini tanımadım….
hiç böyle eksik kalmadım…
hep yanımda olmanı isteyerek yaşıyorum seni…
hiç ayrılmayalım diyerek
hep seni düşleyerek
yanındayken bile hasretim sana…herşeyine…

hiç yaşamamışım diyorum şimdi..
yaşadığımı sandığım yıllara bakarak
olsa olsa bir kaç nefes almışım oysa…
seninle yaşadığım bir dakika…
ömrümün geçmişte kalan tüm kısmının
mutluluklarından fazla….
hep mutluluğum oldun benim…
hep benim kal….
seni hep sevdim…
hiç tükenmedin bende…
hep bende kal…bende sende….

Bir Cevap Yazın

