Skip to content
Ağustos 28, 2007 / hakansezer

SEN İSTE…

Sen ufku seyret.
Ben dağ olur güneşe yalvarırım,
Bulutlara üfler,
Kızıla boyarım bedenimi,

Burnunda çiçek kokusu tütsün,
Ben nergiz olurum kırlarda
Papatyalar çizerim rüyalarına,
Leylağın rengiyle bakarım gözlerine.

Sen geceyi seyretmeyi iste.
Tüm yıldızlar ben olurum,
Mumlarla aydınlatırım yollarını,
Her günü mehtap yapar sana armağan ederim,
Kayan yıldızlarla hep seni dilerim.

“Güneşe ellerimle dokunmak gerekirse
Dokunuyorum işte
Sen gidiyorsun
Ben yanıyorum
Sen gidiyorsun
Ben bir daha dokunuyorum güneşe.
Sen gidiyorsun
Ben seviyorum yinede

Son şarkıyı söylüyorum belki de
Son istek isteyişim bu barda
Akıyor göz yaşlarım
Belki de son kez
Sen. son olmayacaksın. biliyorum.”

Seni senle yaşamalıyım.
Sen yoksan bunun adı aşk olmamalı.

“Yalnız değil bu bahar
Yağmurun ıslattığı çamurlu elbiseler değil
Saçımızdan akan kirle suçlanamazdı gökyüzü
Ben bakamıyordum gökyüzüne
Karanlığın bir anlamı olmamalıydı.
şimdi;
Yaşanamayan tüm mutluluklar
Yaşanan
Ve yaşanacak olan tüm acılar
Tüm çığlıklar,
Tüm kargaşalar
Tüm özgürce uçuşlar
Tüm bahar
Başka bir zamana erteleniyor.”

Biliyorum senle başka bir zaman olmayacaktı.

“Senin yolunda tutunduğum ip inceliyor
Yürümekte zorlanıyorum.
Koparsa düşerim.
Vurarak yürüyorum sağlam basmak için
Bir yerde kayalıksa,
Bir yer bataklık.
Yeşillikleri arıyorum.
Halbuki hiçbir zaman olmadılar.
Gözlerim hep sende.
Bu kadar yakınken tutamamak ellerini
Dokunamamak sana.
Tüm bedenimi kanatıyor.”

“Sanki mutluluğumu yazarsam
Kağıtlar almış olacak elimden
Sevdamı yazarım korkmadan
Yazsam da büyük kısmı sığmıyor kağıtlara.
Sadece sana söyleyemediklerimi yazıyorum
Geriye bakışlarımda kalıyor sözcükler.
Umutsuzluk eksiltmiş olsa da parlaklığını

Sen,
Seni bahar renginde sevdiğimi anlamıyorsun.
Ben seni bahar gibi alacalı seviyorum.”

“Gözlerinde hafif gözyaşı var,
Sessizce yüreğine doğru akıyor.
Izin verme.
Bırak aksın avuçlarına,
Yüreğinde bir fırtınaya sebep olma.
Dalgalarla boğuşmak zor.
Serin sular üşütüyor yüreğini.”

Sen ağlamak iste.
Tüm göz yaşlarımı veririm sana
Yağmur olurum,
Gözyaşlarını kat içime,
Hüzünlerini toplarım ellerimle
Mutluluğumu veririm yüreğine.

Sen sevmek iste.
Ben yazarım aşkı…

Bir Cevap Yazın

