Skip to content
Şubat 12, 2008 / hakansezer

SEVİYORSUN, BİLİYORUM…

seviyorsun beni biliyorum.
sevgilim olamayacak kadar az,
arkadaşım kalamayacak kadar çok…

seviyorsun beni biliyorum.
her yalnız hissettiğinde arayacak kadar,
(ama sadece yalnız hissettiğinde…)
ben üzüldüğümde üzülecek kadar,
ama teselliye gelemeyecek kadar yoğunsun hep…

yine de seviyorsun beni biliyorum.
özgürlüğünü yaşatacağın kadar,
sarılırken hissedececek kadar,
sarılmaktan çekinmeyecek kadar,

seviyorsun beni biliyorum.
birlikteyken sıkılmayacak kadar,
birlikte olmaya çabalamayacak kadar…
mutluyken hatırlamayacak kadar,
hayâlimi kurmayacak kadar,
hayâl kurdurmayacak kadar,

seviyorsun beni biliyorum.
yaşatacağın kadar,
ne istediğini bildiğin kadar,
istediğini söyleyebilecek kadar,
istediğini alabilecek kadar,
yaşamayı sevdiğin kadar değil belki,
yaşadığımı hissettirecek kadar,

seviyorsun beni biliyorum.
kollarını sımsıkı dolayarak,
nefesimi içine çekerek,
dokunduğunda yakarak,
yaktığını bilerek,
gözlerini kaçırmadan,
açık, net, susmadan,
sustuğunda sıkmadan,
seviyorsun beni biliyorum…

Bir Cevap Yazın

