Skip to content
Haziran 1, 2008 / hakansezer

Gencim…
Hızlı yaşıyorum…
Dün benim için geçen yıl kadar eski…
Yarın ise bugün demek…
Hayatın tam merkezindeyim…
Moda?.. Bir hiç…
Trend?.. Bir kalemde geç…

Şunu çok iyi biliyorum:
Tanrı beni, çevremdekileri mutlu etmem
ve mutluluklarından iki kat mutlu olmam için gönderdi
ve yüreğim yettiğince mutluluk aşısı yapıyorum çevreme.
Aşı tutuyor çoğunlukla.
Ben ciğerlerimi mutlulukla doldurdukça
hayat beni kovalayacak
ama görev bitmeden asla gülümsemem eksilmeyecek yüreğimden…

Bir Cevap Yazın

