Skip to content
Haziran 15, 2009 / hakansezer

MESELA







Kalbimin söküğünü dikebilir mi ellerin?
Uçmak istesem kanadım olurlar mı
Gitsem yoldaşım, kalsam yandaşım
Olur musun mesela?

Sussam, içimdeki çığlığı duyar mı kulakların
Mırıldansam eşlik eder mi bana dudakların
Kimse yokken sen olur musun mesela
Bakar mısın yüzüme acımadan, sevgiyle

Ayaklarım kırık olsa mesela
Koltuk değneğim olur musun
Gözümden yaş gelmese
Benim yerime de ağlar mısın

Bişey demeden anlayabilir misin
İçimden geçenleri
Geceleri uyumaz mısın mesela
Ruhum bedenime dar gelse

Bana benden yakın olabilir misin
Bilir misin ben bilmeden bendeki beni
Yoluma engeller çıksa mesela
Umudum olur musun?

Arkamı dönebilir miyim sana
Korkmadan rahatça
Ruhumu versem ellerine
Korur musun gözün gibi mesela

Kalbimin atışını hissedebilir misin
Görür müsün gözlerimle
Yoku var, azı çok,
imkansızı kolay kılar mısın mesela?

Yarın uyandığında hatırlar mısın
Yüzümü, gözlerimi
Yoksa unutmaktan korkarak
Küser misin uykuya mesela?

Adımı anarken kızarır mı yüzün
Azarlarken bocalar mı dilin
Ya da çok kızsan da bana
Affeder mi yüreğin mesela?

Gitsem gelir misin
Kalsam kalır mısın
Ben olmasam da
Olabilir misin mesela

Sırdaş olur musun benimle
Dertlerini pay eder misin
Üşüsem yorganım, hastaysam
Dermanım olur musun mesela

Şarkılar gerçekmiş dedirtir mi bana sevgin
Unutmak ölmektir ve
Vazgeçmek mesela
Kurşun sıkmaktır umuda

Bir mesela varmış bir zamanlar
Bir kelimeyi sevmiş
Kendinden geçmiş
Yollara düşmüş
Aşkında kaybolmuş
Bu kelimenin adı
“SEN” miş mesela…

HAKAN SEZER

2 Yorum

Yorum Yapın
  1. ışın / Mar 13 2010 7:47 pm

    bayıldım bu şiirine..

    • hakansezer / Mar 13 2010 9:24 pm

      Teşekkürler… Ben de çok seviyorum bunu…

Bir Cevap Yazın

