Skip to content
Ağustos 18, 2009 / hakansezer

Kilit

Dal aralarından, yaprak uçlarından damlayan ışıklar ormanın renklerini birbirine yaklaştırmıştı.
Her bakışımda değişik bir yeşile dalıyordu gözlerim…
Göl, azarlanmış, sevimli bir çocuğun dudak bükerek somurtuşunu yansıtan bir suskunluk içindeydi…
Çimenlere sarılmış olan ışık serpintilerini incitmeden yürümeye çalışıyordum.
Arada sırada hafif bir esinti derimi okşuyor ürpertiyordu…
Yaprakların fısıltıları dinlenmeye değerdi… Küçük ve alçak gönüllü, bir tepeye çıkıp oturdum.
Gölün yüzünde neşeyle oynaşan parıltıların tatlı seslerini dinledim. Kuşlar ve böceklerle dostluğu ilerlettim.
Bir elim çimenlerin saçları arasına girmişti. Öteki elimi sımsıkı kapalı tutuyordum.
Elinin sıcaklığını kilitlemiştim içine, gitsin istemiyordum… dsc_0395

Bir Cevap Yazın

